Nadiah Nadhirah

Hi!

Life is not easy - 1998


Entries About


Chatting


Instagram


Congratulations! #ConvoUniten


Assalamualaikum. 11 November 2013 lepas pergi Uniten Bangi untuk convocation along. Along kan anak sulung. So this is our first time nak hadapi convo convo ni. Kitaorang sampai sehari sebelum convo. So, kami satu family duduk dekat Residence Uniten Hotel yang ada dalam Uniten tu jugak. Dekat sikit untuk pergi convo esok. Malam tu jalan-jalan, pergi makan. Dalam pukul 5:00 pagi macam tu, Along dah bangun siap-siap. Awal nawwww. Aku dengan angah still atas katil. Hahahaha kuasam sangat adik adik along ni. Pukul 6:00 pagi mak kejut suruh bangun siap-siap pulak.. Lepas siap terus pergi dewan. Mak abah dah masuk semua, aku dengan angah duduk kat luar je. Yelah, pass masuk untuk 2 orang je kan. Kami beli makanan sebab tersangat lapar. Mahal beb makanannye. Lepastu angah sakit perut pulak -.- Terpaksa jalan kaki balik hotel. Jalan kaki okayyyy. Saja nak buat aku kurussss kan! Lepas dah siap semua. Jalan kaki la pulak balik ke dewan.

Ramai gila lah yang tunggu kat luar. Nasib hias khemah lawa. Semangat sikit aku nak tunggu kan kan kan.


Aku dengan angah share duit untuk beli ini. Terharu tak along?

Memang bosan la duduk dekat luar dewan kan. Nasib ada ramai lelaki handsome (lempang diri sendiri sekarang!). Dekat luar kan ada letak tv untuk orang luar tengok. Jadi, kami nampak along terima Ijazah dekat situ je la. Cakap 'Tahniah' dalam hati. 


Lepas berjam-jam tunggu, keluar pun along. Yay dah graduate! 

Kesayangan hati beta .

Angah siapa ni? Emmmmmmm 

Gambar sendiri wajib ada. Nak merasa jugak kan pakai jubah tu.

Along, congratulations for your graduation day! We are so proud of you. I want to be like you someday. Finally, after almost 4 years Along dapat genggam segulung Ijazah kan. Alhamdulillah. 

Ini nasi! Okay semua orang tahu :p Lepas dah selesai semua. Baru boleh pergi cari makan. Time tu perut aku bukan lagu balada lagi. Dah lagu rock oii. Nasib mak dan abah sangat memahami perut aku. Aw. 

Angah will be next. Okay, thats all.

                                                                                                    ; Nadiah Nadhirah